Vés al contingut

Fundación Adsis Salamanca premiada a la gala “Con nombre de mujer”

09/2023 - Salamanca

Fundación Adsis Salamanca ha estat premiada amb un dels guardons “Con nombre de mujer”, que des de fa cinc anys atorga l'Ajuntament de Santa Marta de Tormes en un acte per a premiar i homenatjar les dones de la ciutat que al llarg de la història del municipi han destacat per la seva trajectòria, pel seu talent o pel seu compromís social.

Premi al compromís amb els i les joves

En concret, la fundació va ser guardonada en la categoria “social” pels projectes de formació i inserció laboral per a joves que es duen a terme a la localitat, destacant el “compromís amb el futur i el benestar dels joves més vulnerables”. L'encarregada de recollir el premi va ser la Directora de Fundación Adsis a Salamanca Gema López, i ho va fer de mans de la regidora d'Igualtat Mari Cruz Gacho.

L'altra premiada en aquesta categoria va ser l'Associació Rimal-Sàhara Tormes, que té com a objectiu el desenvolupament de projectes de salut i educació dirigits a la infància i a la població més desafavorida dels campaments de refugiats saharaouis a Tindouf, Algèria.

En total van ser 14 les premiades en les categories d’“Arrelament”, “Empresàries i Comerços”, “Professional” i “Social”, en una gala celebrada a l'Auditori Enrique de Sena i que va comptar amb actuacions culturals i musicals.